Στο γραφείο του οικογενειακού ιατρού

Είστε οικογενειακός γιατρός σε μια πόλη. Ο επόμενος σας ασθενής είναι ο Rory Gallagher, ένα αγόρι τεσσάρων μηνών. Η μητέρα του τον έφερε σε σας για να τον εξετάσετε και για να σιγουρευτείτε ότι δεν έχει κάτι. Σας λέει τα εξής:

  • Είχε βήχα τις τελευταίες 3 ημέρες
  • Αυτό τον αναστάτωσε και του προκάλεσε αποστροφή για τον θηλασμό
  • Δεν είναι βέβαιη εάν πεινάει ή όχι - κλαίει πολύ και φαίνεται να θέλει να θηλάσει, αλλά στη συνέχεια πίνει μόνο μερικές γουλιές πριν σταματήσει και αρχίσει πάλι να κλαίει. Το κλάμα του φαίνεται ασυνήθιστο.

Συλλέγετε λίγες περισσότερες πληροφορίες∙ διαπιστώνετε ότι είναι τελειόμηνο βρέφος και γεννήθηκε με φυσιολογικό τοκετό, ότι είναι το πρώτο παιδί της μητέρας του και του συντρόφου της, ότι χαμογελά, εστιάζει και ακολουθεί με τα μάτια του και αρχίζει να ελέγχει καλύτερα το κεφάλι του. Κάνει επίσης τακτικά τους εμβολιασμούς του.

Αποφασίζετε να τον εξετάσετε:

  • HR 145/min, RR 35/min, χρόνος τριχοειδικής επαναπλήρωσης 2 δευτερόλεπτα, θερμοκρασία 37,3 °C
  • Ελαφρώς χλωμός, αλλά όχι κλινικά αναιμικός.
  • Έχει ροδαλό χρώμα χωρίς παροχή οξυγόνου.
  • Δυσαρεστημένος και κλαίει κατά διαστήματα.
  • Καταρροή, κάποιοι έντονοι αναπνευστικοί τρίζοντες στους πνεύμονες αμφιτερόπλευρα, χωρίς εισολκή.
  • Οι τόνοι και οι παλμοί της καρδιάς είναι φυσιολογικοί.
  • Κοιλιά μαλακή και μη διατεταμένη. Παρόντες εντερικοί ήχοι. Το ήπαρ είναι στο 1 cm κάτω από το πλευρικό τόξο.
  • Παρατηρείτε κάποια σημάδια στο δέρμα, στη δεξιά μασχάλη, στη δεξιά πλευρά της κοιλιάς και στην κορυφή της σχισμής των γλουτών.

Πρόσθια πηγή προβαλλόμενη. Κινεί όλα τα άκρα. Αντιδρά όταν τον κινούν με περαιτέρω κλάμα. Δεν ενδιαφέρεται για το περιβάλλον.

Η μητέρα του επιθυμεί να τον πάει ξανά στο σπίτι, καθώς πρέπει να πάει να ψωνίσει και να μαγειρέψει, αλλά θα μπορούσε να τον φέρει πίσω ή ακόμα να τον πάει στο νοσοκομείο αύριο, αν χρειαστούν εξετάσεις.

Ποιο είναι το καταλληλότερο σχέδιο σε αυτό το στάδιο;

  • Συνταγογραφείτε αντιβιοτικά από το στόμα και επανεξετάζετε το πρωί
  • Τον παραπέμπετε για μια Ακτινογραφία Θώρακος σήμερα
  • Κανονίζετε ταχεία πρόσβαση στην Παιδιατρική Κλινική στο νοσοκομείο το πρωί
  • Τον παραπέμπετε αμέσως στους παιδιάτρους

Map: TAME case 5 - Rory Gallagher (Tutorial 1) for translation (327)
Node: 8098
Score:

reset

OpenLabyrinth
OpenLabyrinth is an open source educational pathway system

Review your pathway

  • Živela bi v koči, v gozdu.
  • A atividade é uma encenação.
  • Assistenten forklarer at hun har ofte reagert ikke så pedagogisk mot barna og ønskes å få veiledning både fra meg og styren
  • Έκβαση περιστατικού
  • A atividade é cozinhar.
  • Diagnosis established.
  • Βλέπεις τον ιατρικό της φάκελο
  • Ακτινολογικός έλεγχος του σκελετού
  • O Costas e o pai brincam juntos.
  • Gjør og sier ingenting mer. Det er ikke mitt problem måten at hun oppfører seg
  • Assistenten forsetter å oppføre seg på samme måte og viser at hun har ikke forstått saken
  • Jeg forklarer foreldrene at jeg tar opp saken med assistenten så fort så mulig
  • Costas e o pai discutem.
  • A atividade é pintura.
  • Det kommer klaging fra foreldrene som har observert henne ved henting og bringing situasjon
  • Assistenten forklarer at hun har ofte reagert ikke så pedagogisk mot barna og ønskes å få veiledning både fra meg og styren
  • Styren tar over saken og bestemmer i samarbeid med meg at assistenten får oppfølging og veiledning fra styren og meg ukevis
  • Snakker jeg med styrer om dette
  • Tar jeg den opp på neste avdelingsmøtet
  • Testul difenilaminei
  • Ώσμωση
  • Στο γραφείο του οικογενειακού ιατρού

Reminder

empty_reminder_msg

FINISH

Time is up