Δεν προκύπτει κάποιο συμπέρασμα από τα αποτελέσματα

Εσείς: Κοιτάζοντας τα πρότυπα του DNA, δεν είναι ξεκάθαρο αν μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα. Φαίνεται δύσκολο να προσδιοριστεί η σχέση μεταξύ των σκηνών του εγκλήματος μόνο από αυτές τις ζώνες.

Eρίκκος: Συμφωνώ, τα πρότυπα μοιάζουν παρόμοια, αλλά ίσως δεν πρέπει να καταλήξουμε σε συμπεράσματα μόνο με βάση την εμφάνιση.

Δρ Κρίνη: Είναι εξαιρετικό που είστε προσεκτικοί στο να εξάγετε συμπεράσματα, αλλά ας αναθεωρήσουμε τι αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα. Όταν αναλύουμε τα αποτελέσματα RFLP, εστιάζουμε στις ομοιότητες και διαφορές στα πρότυπα των ζωνών μεταξύ των δειγμάτων. Σκεφτείτε τι μπορεί να υποδηλώνουν τα πανομοιότυπα πρότυπα. Το RFLP είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την αναγνώριση συσχετίσεων, οπότε σκεφτείτε πώς σχετίζονται αυτά τα πρότυπα μεταξύ τους.

Εσείς: Σωστά, νομίζω ότι πρέπει να εμβαθύνουμε στο τι μπορεί να υποδηλώνουν αυτές οι ομοιότητες ή διαφορές για τη σύνδεση μεταξύ των υποθέσεων.


Δρ Κρίνη: Ρίξτε άλλη μια ματιά και ας συζητήσουμε ποια συμπεράσματα μπορούν πραγματικά να εξαχθούν από αυτά τα πρότυπα.

 

 Τροποιποιημένο από https://youtu.be/n2bVFcJP-HY 

Το άτομο από τη σκηνή του εγκλήματος του 1989 είναι το θύμα της τρέχουσας έρευνας
Δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ της τρέχουσας υπόθεσης και εκείνης του 1989
Υπάρχει πιθανή σύνδεση μεταξύ της τρέχουσας υπόθεσης και εκείνης του 1989

Map: CS9 - ΠΕΨΗ ΤΟΥ DNA ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΔΟΝΟΥΚΛΕΑΣΕΣ (1022)
Node: 19427
Score:

reset

OpenLabyrinth
OpenLabyrinth is an open source educational pathway system

Review your pathway

  • Euglycemia!
  • Το σενάριο με πολλά παιδιά
  • What are the types of thalassemia?
  • pre-DM
  • Cuantificarea încărcării bacteriene: Inocularea straturilor bacteriene pe lame de agar
  • Παραπεμπτικό σε ενδοκρινολόγο
  • Check again after postpartum period
  • Getting better
  • Type a
  • Assistenten forklarer at hun har ofte reagert ikke så pedagogisk mot barna og ønskes å få veiledning både fra meg og styren
  • Andreas asks if there are any risks?
  • Assistenten forsetter å oppføre seg på samme måte og viser at hun har ikke forstått saken
  • They remember fishing in the lake.
  • They paint a watermelon.
  • Απεικονιστικές εξετάσεις
  • Δεν προκύπτει κάποιο συμπέρασμα από τα αποτελέσματα

Reminder

empty_reminder_msg

FINISH

Time is up