Εργαστηριακοί Ζυγοί II

Δρ. Σμιθ: (με ζεστό χαμόγελο, απευθύνεται σε εσάς και την Έμμα) «Ας εξασκηθούμε σε όσα μάθαμε! Οι φοιτητές του 2ου έτους έχουν προγραμματίσει ένα πείραμα ανάπτυξης φυτών και χρειάζονται 3,5 γραμμάρια λιπάσματος ανά διάταξη. Η αποστολή σας είναι να ζυγίσετε το λίπασμα στον αναλυτικό ζυγό και να το τοποθετήσετε στα πλαστικά σακουλάκια με την ετικέτα.»

Έμμα: (τοποθετεί με ανυπομονησία το πλαστικό σακουλάκι στον ζυγό και προσθέτει λίπασμα) «Έχουμε 3,5 γραμμάρια!» (σας δίνει το αποτέλεσμα για καταγραφή)

Εσείς: (ελέγχετε την ένδειξη) «Χμ, η ένδειξη είναι 3,55 g, αλλά είναι αρκετά κοντά. Σωστά, κυρία Δρ. Σμιθ;»

Δρ. Σμιθ: «Στην πραγματικότητα, ο σκοπός του αναλυτικού ζυγού είναι να βεβαιωθούμε ότι η ένδειξη είναι ακριβής. Ας δούμε αν μπορούμε να βρούμε από πού προέκυψε το σφάλμα.»

Δρ. Σμιθ: (κλείνει το σημειωματάριό της και σας κοιτάζει και τους δύο) «Σκεφτείτε προσεκτικά κάθε ενδεχόμενο. Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πιο πιθανό αίτιο για αυτή τη μη αναμενόμενη μέτρηση;»

Το λίπασμα προστέθηκε ενώ το παράθυρο του ζυγού ήταν ανοιχτό, επιτρέποντας στα ρεύματα αέρα να επηρεάσουν τη μέτρηση.
Ο ζυγός μπορεί να μην ήταν τοποθετημένος σε επίπεδη επιφάνεια, γεγονός που οδήγησε σε ανακριβείς ενδείξεις.
Εσείς και η Έμμα μπορεί να ξεχάσατε να μηδενίσετε (tare) τον ζυγό με το πλαστικό σακουλάκι τοποθετημένο πάνω του.

Map: CS12 - ΧΡΗΣΗ ΒΑΣΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ (1057)
Node: 19927
Score:

reset

OpenLabyrinth
OpenLabyrinth is an open source educational pathway system

Review your pathway

  • El va fi supărat și va striga la ea.
  • He doesn't learn his speech and instead he studies geography.
  • Nu o va ajuta pe mama sa.
  • Εργαστηριακοί Ζυγοί II

Reminder

empty_reminder_msg

FINISH

Time is up