Ώσμωση

Εισέρχεστε στο εργαστήριο και κάθεστε δίπλα στον εργαστηριακό σας συνεργάτη Tom.  Ο καθηγητής Smith ξεκινά την εργαστηριακή άσκηση ζητώντας τον ορισμό της ώσμωσης. Εσείς σηκώνετε περήφανα το χέρι σας.

Εσείς: Ώσμωση είναι η μετακίνηση μορίων νερού διαμέσου της πλασματικής μεμβράνης του κυττάρου, ανάλογα με τη συγκέντρωση των διαλυμένων ουσιών εντός και εκτός του κυττάρου. Πρόκειται για μια παθητική διαδικασία μεταφοράς, όπως ακριβώς και η διάχυση. Επομένως, η μετακίνηση του νερού γίνεται από υψηλή συγκέντρωση διαλυμένης ουσίας σε χαμηλή συγκέντρωση διαλυμένης ουσίας.

Καθηγητής Smith: Μπράβο! Η πλασματική μεμβράνη αποτελείται από μια φωσφολιπιδική διπλοστοιβάδα με ενσωματωμένες πρωτεΐνες οι οποίες έχουν υδρόφοβες (μισούν το νερό) και υδρόφιλες (αγαπούν το νερό) πλευρές.

           

Από: Urry, L. A., Cain, M. L., Wasserman, S. A., Minorsky, P. V., Orr, R. B., & Reece, J. B. (2020). Campbell Biology (12th ed.). Pearson.

Ποια είναι η κύρια ιδιότητα της πλασματικής μεμβράνης που διευκολύνει τη μετακίνηση μικρών μορίων ή μορίων νερού μέσα στο κύτταρο;

  • Ενσωματωμένες πρωτεΐνες
  • Εκλεκτική διαπερατότητα
  • Ρευστότητα

Map: CS3 - ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (991)
Node: 18636
Score:

reset

OpenLabyrinth
OpenLabyrinth is an open source educational pathway system

Review your pathway

  • Živela bi v koči, v gozdu.
  • A atividade é uma encenação.
  • Assistenten forklarer at hun har ofte reagert ikke så pedagogisk mot barna og ønskes å få veiledning både fra meg og styren
  • Έκβαση περιστατικού
  • A atividade é cozinhar.
  • Diagnosis established.
  • Βλέπεις τον ιατρικό της φάκελο
  • Ακτινολογικός έλεγχος του σκελετού
  • O Costas e o pai brincam juntos.
  • Gjør og sier ingenting mer. Det er ikke mitt problem måten at hun oppfører seg
  • Assistenten forsetter å oppføre seg på samme måte og viser at hun har ikke forstått saken
  • Jeg forklarer foreldrene at jeg tar opp saken med assistenten så fort så mulig
  • Costas e o pai discutem.
  • A atividade é pintura.
  • Det kommer klaging fra foreldrene som har observert henne ved henting og bringing situasjon
  • Assistenten forklarer at hun har ofte reagert ikke så pedagogisk mot barna og ønskes å få veiledning både fra meg og styren
  • Styren tar over saken og bestemmer i samarbeid med meg at assistenten får oppfølging og veiledning fra styren og meg ukevis
  • Snakker jeg med styrer om dette
  • Tar jeg den opp på neste avdelingsmøtet
  • Testul difenilaminei
  • Ώσμωση

Reminder

empty_reminder_msg

FINISH

Time is up