Το Ασβέστιο;

Δεν είναι το πιο επικίνδυνο.

Η τιμή του Ασβεστίου είναι στα κατώτερα φυσιολογικά όρια και θα διορθωθεί αυξάνοντας της ημερήσιες ανάγκες στα υγρά 24ώρου.

 Πιό αποτέλεσμα θεωρείς πιό επικίνδυνο για να σου επιδεινώσει την ασθενή σου ώστε να διορθώσεις πρώτο;

 

 

 

  • Το Νάτριο;
  • Το Κάλιο;
  • Τη γλυκόζη;

Timer:


Map: Infant with dehydration and shock (79)
Node: 3455
Score:

reset

OpenLabyrinth
OpenLabyrinth is an open source educational pathway system

Review your pathway

  • Οικογενειακό ιστορικό
  • Μαιευτικό ιστορικό
  • Θα πρέπει να αναλύσουμε τα συμπτώματα και να πάρουμε ιατρικό ιστορικό
  • Θα κάνουμε υπερηχογραφικό triplex οσχέου.
  • Το Ασβέστιο;

Reminder

FINISH

Time is up