Υπόβαθρο περίπτωσης..

Η Μαρία είναι μαθήτρια της Α’ Δημτικού. Αντιμετωπίζει σοβαρή κινητικη αναπηρία λόγω της πρόωρης γεννησης της και συνεπώς εμφανίζει δυσκολία στα άνω και κάτω άκρα με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται τόσο στην γραφή, τον λόγο οσο και την κινηση. Eτσι οι γονείς της σε συνεργασία με τους ειδικούς και την εκπαιδευτικό της τάξης σκέφτονται την χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας με στόχο την διευκόλυνσή της και το μοντέλο συνεργατικής διδασκαλίας με στόχο την συμπερίληψη.

Με βάση την βιβλιογραφία, ως τι μπορεί να χαρακτηριστεί η αναπηρία;

Map: ΕΓΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΥΠ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (860)
Node: 16972
Score:

reset

OpenLabyrinth
OpenLabyrinth is an open source educational pathway system

Review your pathway

  • At the Family Doctor's surgery
  • Η εγκεφαλική παράλυση δεν είναι μια καθορισμένη, ξεχωριστή ταξινόμηση ασθενειών, η οποία περιλαμβάνει διαφορετικά αιτιολογικά συμπτώματα και αλλάζουν ανά ηλικία.
  • Coffee helps a bit with her daily activities but disrupts her sleep
  • Ανοσολογικός έλεγχος
  • Para generar hebras individuales de ADN, garantizando una escisión eficaz
  • Παραπέμπετε για ενδοσκόπηση για βιοψία
  • ΠΙΘΑΝΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ 1ης ΓΡΑΜΜΗΣ
  • Καλεί τους φίλους του και βλέπουν τηλεόραση.
  • Υπόβαθρο περίπτωσης..

Reminder

empty_reminder_msg

FINISH

Time is up