Είναι αγόριTo σενάριο αυτό εξελίσσεται περίπου το 1974 και είναι πραγματική ιστορία. Οι γονείς δήλωσαν το νεογνό τους στο ληξιαρχείο, ότι είναι αγόρι .Γνώριζαν, ότι έχει περινεϊκό υποσπαδία με κρυψορχία.Το βάφτισαν και το ονόμασαν Άγγελο. Ο Άγγελος μεγάλωνε και ήταν ένα γεροδεμένο και ψηλό παιδί.Πιο ψηλό από τα συνομήλικά του αγόρια.Σπάνια τον πήγαιναν σε παιδίατρο.Πήγαιναν μόνο για εμβόλια. Όταν ο Άγγελος έγινε 4 χρονών ο παιδίατρος, σε μια από τις επισκέψεις,είπε στους γονείς ότι πρέπει να τον εγχειρήσουν και να κατεβάσουν τους όρχεις Οι γονείς δέχτηκαν.Τους έστειλε σε χειρουργό παίδων.Την μια ημέρα τον εξέτασε ο χειρουργός και την άλλη τον εισήγαγε στην κλινική για εγχείρηση. Έγινε: -γενική εξέταση αίματος -ομάδα αίματος -έλεγχος για πηκτικότητα -γενική εξέταση ούρων -α/α θώρακα O χειρουργός ενημέρωσε τους γονείς, ότι όλες οι εξετάσεις είναι φυσιολογικές και την επομένη ο μικρός Άγγελος μπήκε στο χειρουργείο για να κατεβάσουν τους όρχεις.Ο χειρουργός τον άνοιξε,όμως δεν κατέβασε τους όρχεις. Τον έκλεισε,αφού έβαλε μέσα τα μορφώματα που εκτιμούσε ότι είναι γονάδες.Τους έδωσε ενημερωτική επιστολή στην οποία περιέγραφε, ότι:"οι γονάδες που αποκαλύφθηκαν δεν έμοιαζαν να είναι όρχεις και χρήζει διερεύνησης".Έκλεισε ο ίδιος τηλεφωνικά ραντεβού με τον διευθυντή της Α Παιδιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου "ΑΧΕΠΑ".Οι γονείς μετέφεραν το 4χρονο αγόρι τους προς διερεύνηση Η στρατηγική της κλινικής εξέτασης στην παιδιατρική κλινική περιελάμβανε αρχικά: α)ψηλάφηση των βουβωνικών πόρων και β)αναζήτηση του στομίου της ουρήθρας Είναι πολύ χρήσιμη η πληροφορία από την ψηλάφηση αυτής της περιοχής Στον ασθενή δεν υπήρχαν ψηλαφητές γονάδες στις βουβωνικές χώρες και το στόμιο της ουρήθρας βρισκόταν σε βοθρίο στο οπίσθιο μέρος της σύντηξης των ημιοσχέων; μεγάλων χειλέων; Με τον καθετηριασμό της και την έγχυση σκιαστικού φάνηκε, ότι δεν υπήρχε συρίγγιο της ουρήθρας με παρακείμενο όργανο Tι νομίζεις έπρεπε να κάνει ο παιδίατρος και ο παιδοχειρουργός προεγχειρητικά;
|
Timer:
![]() OpenLabyrinth is an open source educational pathway system |
||
Review your pathway |